Πολιτική επιστροφών


Α. Ελλάδα


1.    Αλλαγή προϊόντων


Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Το κόστος της αλλαγής είναι μόνο 4€.


•    Προϋποθέσεις για αλλαγή προϊόντων
•   Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
•   Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
•   Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Δεν γίνεται δεκτή η παραλαβή προϊόντων τα οποία επιστρέφονται λεκέδες, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι χρησιμοποιηθεί.
•   Η συσκευασία θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες). Επιπλέον, πρέπει να συνοδεύεται από τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
•   Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει οπωσδήποτε να τα συσκευάζετε κατάλληλα σε μια οποιαδήποτε σακούλα.
•    Διαφορά τιμής
Σε περίοδο εκπτώσεων, προσφορών ή ειδικών τιμών οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
Στην περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφετε έχει μεγαλύτερη αξία από το προϊόν που θέλετε να παραλάβετε, τότε μπορείτε είτε να μας ζητήσετε να σας επιστρέψουμε τη διαφορά με κατάθεση σε λογαριασμό σας ,μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, είτε να κρατήσετε την διαφορά σε πιστωτικό υπόλοιπο για μελλοντική αγορά σας.
•    Διαδικασία επιστροφής
Στην περίπτωση που θα χρειαστεί να αξιοποιήσετε το δικαίωμα αλλαγής, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α. τηλεφωνικά στα τηλέφωνα: 2610434903 - 6949345586 (9:00 - 14:00 & 17:30 - 21:00)
β. με αποστολή  e-mail το sales@shoesdirection.gr, εντός του χρονικού ορίου που έχει οριστεί.
γ. με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας.
Προσοχή! Κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και στην συνέχεια ανταλλαγή με το παλιό δέμα χέρι με χέρι με τον διανομέα (courier) που θα σας παραδώσει το νέο ζευγάρι.


2.    Επιστροφή ελλαττωματικών ή λανθασμένων προϊόντων


Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, λόγω εργοστασιακού λάθους στην κατασκευή του ή το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε με έναν από τους παραπάνω τρόπους με φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος για να εγκριθεί η αλλαγή ή η επιστροφή χρημάτων και να προχωρήσει η διαδικασία εντελώς δωρεάν, για την δική σας εξυπηρέτηση.
Εφόσον, έχει απαραίτητα προηγηθεί επικοινωνία με τη Shoes Direction κι εγκριθεί η επιστροφή του προϊόντος, δεν χρειάζεται να πάτε στην courier για να το παραδώσετε. Αρκεί να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά την courier που σας το είχε παραδώσει και θα περάσει ένας υπάλληλός της για να του παραδώσετε το προϊόν.


3.    Επιστροφή χρημάτων
•   Έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες από τη μέρα παραλαβής του προϊόντος για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Η εταιρία μας εγγυάται την επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε λόγο, για αγορές  προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο δέκα ημερών (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται με κατάθεση στον λογαριασμό σας.
•   Εφόσον, έχει απαραίτητα προηγηθεί επικοινωνία με τη Shoes Direction κι εγκριθεί η επιστροφή του προϊόντος κι η επιστροφή των χρημάτων, δεν χρειάζεται να πάτε στην courier για να το παραδώσετε. Αρκεί να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά την courier που σας το είχε παραδώσει και θα περάσει ένας υπάλληλός της για να του παραδώσετε το προϊόν.

•   Η χρέωση της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει εσάς (4€) και η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που τυχόν έχετε πληρώσει).
•   Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη. Επιπλέον, πρέπει να συνοδεύεται από τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
•   Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης θα πρέπει να μας στείλετε μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν και συμπληρωμένη την αίτηση που βρίσκεται ΕΔΩ.


Β. Κύπρος
Για την Κύπρο δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής με άλλο νούμερο ή άλλο σχέδιο.
Αλλαγές από Κύπρο γίνονται δεκτές μόνο σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας ή είναι ελαττωματικό. H επιστροφή του θα πρέπει να γίνει εντός 4 ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
  


Νεός λογαριασμός

Έχεις ήδη λογαριασμο?
Σύνδεση Ή Reset password